Τρίτη 8 Ιουλίου 2014

10 λόγοι για τα σκυλιά να χαμογελούν

Μάθε από τα σκυλιά … και βρες καθημερινή χαρά και ευτυχία!!

1. Σήμερα είναι μια νέα μέρα
2. Μπορώ και βλέπω, αναπνέω, μυρίζω
3. Θα πάω βόλτα, θα δω φίλους, τη φύση
4. Έχω να φάω και να πιω
5. από υγεία δόξα το θεό είμαι καλά.
6. Έχω οικογένεια που με αγαπάει
7. Κοιτάζω το παρόν, δεν σκοτίζομαι με το παρελθόν και υποθέτω / προσδοκώ τα καλύτερα για το μέλλον
8. Είμαι ωραίος, όμορφος, καλός
9. Μπορώ και μοιράζω αγάπη, καλοσύνη, χαρά
10. Έχω καταφέρει τα περισσότερα από όλα τα ζώα και ευγνωμονώ το θεό, ας μην γκρινιάζω!









-του Γιάννη Αραχωβίτη (θετικός εκπαιδευτής σκύλων & ανθρώπων)

---------------------------------------



Learn from Dogs ... and find daily joy and happiness!

1. Today is a new day 
2. And I see, breathe, smell 
3.  'll Toddle, I see friends, nature 
4.  Referrals to eat and drink 
5.  Thank God I'm good and healthy
6.  I have a family who loves me 
7.  I'm looking currently not bother with the past and I assume / expect the best for the future 
8.  I'm Handsome, handsome, good 
9.  Divide and I love, kindness, joy 
10. I have accomplished most of all animals and bless God, do not growl!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου